A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Люботинська загальноосвітня школа І-ІII ступенів №3 Люботинської міської ради Харківської області

Батькам учнів 9-х класів

Шановні батьки учнів 9-х класів школи!

З метою виявлення профілю навчання майбутніх десятикласників у наступному навчальному році, а також професійних інтересів учнів 9-х класів у поточному навчальному році практичним психологом у грудні 2020 року проведено психодіагностичні дослідження дев’ятикласників школи.

Впроваджено дві методики: «Типологія особистості та привабливе професійне середовище (за Дж. Голландом); «Диференційовано-діагностичний опитувальник інтересів – ДДО» (за Є. Клімовим).

В тестуванні взяло участь 34 учня 9-х класів школи.

За методикою Дж. Голланда переважна більшість учнів обирає діловий тип професійного середовища  – 22 вибори з 34, що складає 65%.

До ділового типу відносяться особи, які вибирають мету і завдання, що дозволяють їм проявити енергію, оптимізм, ентузіазм, імпульсивність, потяг до пригод. Надається перевага «чоловічим», керівним ролям, в яких можна задовольнити свої потреби у домінантності й визнанні.

Це – майбутні керівники, директора, репортери, дипломати, журналісти. Їм не до душі заняття, пов’язані з ручною працею, а також ті, які вимагають великої концентрації уваги та інтелектуальних зусиль. Надають перевагу вербальним завданням, які пов’язані з керівним статусом і владою.

Їхні загальні та інтелектуальні здібності посередні, до певної міри вищими є вербальні здібності.

Результати психодіагностичних досліджень за методикою Є.О. Клімова вказують на те, що дев’ятикласники віддають перевагу природничо-математичному профілю навчання – 20 виборів з 34, що дорівнює 59%.

Природничо-математичний профіль навчання обумовлює нахил до певного типу професій, а саме: 

I.            «Людина-природа» – всі професії, що пов’язані з рослинництвом, тваринництвом і лісовим господарством.

II.         «Людина-техніка» – всі технічні професії.

III.       «Людина-знак» – всі професії, пов’язані з обрахуванням, цифровими і літерними знаками, в тому числі і музичні спеціальності.

Психологом з учнями 9-А та 9-Б класів проведено групові бесіди щодо виявлених типів особистості за методикою Дж. Голланда відповідно до найбільш привабливого професійного середовища (реалістичного, інтелектуального, соціального, конвенціального, ділового, артистичного) та нахилу до певного типу професій за методикою Є. Клімова (людина-природа, людина-техніка, людина-знакова система, людина-художній образ, людина-людина),

Кожному учневі надана інформація щодо його домінуючого типу особистості та нахилу до певного типу професій.

Надано загальні поради щодо визначеного профілю навчання у 10 класі.

Дев’ятикласникам школи запропоновано в індивідуальному порядку звернутися до психолога на індивідуальну консультацію з метою більш повного усвідомлення результатів своїх діагностичних досліджень та вибору профілю навчання у 2021 році.

За умов введеного локдауну за додатковими роз’ясненнями та консультаціями в режимі Viber, WatsApp, Messenger (Facebook) або у звичайному режимі звуку звертайтеся за тел.

096 379 11 94.

 

Практичний психолог школи Л.М. Бойко.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень